torsdag 12. februar 2009

Ny start

Da prøver jeg igjen med dette bloggstyret. Må gruble litt på hva om skal stå i bloggen, annet enn det jeg strikker og syr.


Har vært på strikkekafè idag, sammen med noen veldig koselige damer (som jeg aldri har truffet før). Dette anbefales på det sterkeste. Det er så kjekt å bli kjent med nye mennesker, og særlig nr det er pga felles interesser.


Pågående strikkeprosjekter:

Fanakofte til meg selv - mangler montering og knapper

Stripete barnegenser - mangler ermer

Stripete lue - mangler dusker

Spisslue - mangler dusk

Omslagsjakke til baby - mangler montering


Det var de jeg kom på nå. Skal bli ferdig med alt utenom Fanakofta før jeg begynner med noe nytt. Det er planen iallefall.


Jeg må inrømme at det klør i fingrene etter å begynne på denne lekre Uglegenseren.

Og kåpen Sylvi er også på to-do-lista mi.


Og for å få med noe annet enn kun tekst, så viser jeg dere hvordan høsten KAN se ut på østlandet:

Bildet er tatt i slutten av september.

Ingen kommentarer: