mandag 23. februar 2009

Det går i bølger...

Det har vært stille herfra de siste dagene, dette er pga syk jentunge. Har fløyet mellom kjøkken bad og stue med vann, vaskekluter og tom isboks. Heldigvis er hun frisk nå, og i barnehagen.

Når det gjelder strikking, så har jeg selvfølgelig begynt på noe nytt; Bølgeteppe strikket i Indecita alpakka og Kauni.



I tillegg holder jeg enda på med Sylvi, som nå består av to ermer og en halv venstre (eller var det høyre) forpart.
Og sist men ikke minst, 2-3-4 ting som trenger montering/ferdigstilling.

Lurer på å begynne å strikke på bestilling, for å tjene noen kroner ekstra. Blir ikke rik av å leve på det man får(låne) av Lånekassen.
Har forresten inne en bestilling på vognpose, hvor jeg har ganske frie tøyler. Spennende, men litt skummelt. Det er jo ikke en selvfølge at alle har samme smak som meg.

Nå må jeg lese litt, så vi sees.


Ha en flott februardag!

4 kommentarer:

gURo sa...

Nyydelig farge på bølgeteppet ditt:)

litoja sa...

Takk!
Håper det ferdige resultatet blir bra =)

amylin sa...

Nydelig bølgeteppe! Minner meg om min største UFO, nemlig heklet bølgeteppe;) Likte godt de gamle oppskriftene du blogget i forrige innlegg også.

Petronella sa...

Spennende teppe du strikker på. Kjenner følelsen av å trenge å lese pensum og ikke ha særlig mye å leve for (studielån). Men vi får trøste oss med at det er bare midlertidig. Når vi er ferdige med utdanningene våre så blir vi forhåpentligvis "rike" :-)

Lykke til med strikking, datter og lesing.