fredag 4. desember 2009

Det snør, det snør... Tidelibom...

Det er helt sant. Bare se:

Er det ikke fint? Kjenner julestemningen kommer snikende...


Så har jeg åpnet enda en kalenderpakke.
Oppi dagens pakke (nr 4) lå det en nydelig sommerfugl, som nå står og pynter opp blomstrene mine, og oppskrift på håndklær, vaskekluter, potteskjulere og grytekluter.
Tusen takk Line!


I forrige pakke, nr 3 lå det en søt liten bamse. Den skal få bo på noen babyklær etterhvert.


I pakke nr 2 var jeg så heldig å få en bambuspinne. Og pinne nr 3 40cm er uten tvil den pinnen jeg bruker mest, så det var full klaff.

Det var det som var nytt idag. Skal kose meg med å pakke inn julegaver før det er jobb i ettermiddag. Ha en fin 4.desember!

1 kommentar:

Sivangj sa...

For noen flotte advnetsgaver du har fått !!!!
Og ja nydelig med snø ute nå .. Julestemninga kommer med en gang :)
Ønsker deg en hærlig adventshelg !!
Klem fra Siv