søndag 22. november 2009

Jeg er i live!

Har hatt bloggpause siden i sommer, men i anledning den kommende høytiden er det på tide å krafse ned noen ord.
Inne på yndlingsforumet mitt, Hobbyboden har vi noe så herlig som Julekalendervenn. Dvs at man både mottar og gir 24 gaver til en annen med like interesser.
Jeg fikk min kalender i posten rett før helga, og gleder meg som en unge til 1.desember når jeg kan starte på nedtellingen til jul.

Skal prøve å legge ut bilde av kalenderens innhold hver dag.

Men du skal ikke se bort ifra at det kommer noen nye innlegg før den tid. Her er det julegaveproduksjon på høyt nivå, og noe av det kan nok vises frem.

Og her er ting som er produsert etter siste oppdatering:

4 kommentarer:

siwi sa...

Du har ikke hatt strikke pause ser jeg selv om du ikke har blogget! Såååå mye fint. Digger de monsterbuksene, og kjolen var jo bare helt sjønn. Flotte ting du lager :)

amylin sa...

Så fine monsterbukser og jeg likte veldig godt kjolen/tunikaen i rødt også. Hvilken oppskrift er det? Synes den ser litt kjent ut, men klarer ikke huske hvilken oppskrift.

litoja sa...

Takk =)
Oppskriften til kjolen fant jeg her: http://home-and-garden.webshots.com/album/165621680oKDpRl?start=0
Den er vel ganske lik Clara fra designclub.dk

Torunn Skjærstad Moen sa...

Så mye fint du har laget! Jeg har sansen for disse monsterbuksene. Med hilsen fra Asterix.